Élre törni a vendéglátóiparban

Mi kell ahhoz, hogy valóban sikeresek legyünk a vendéglátóiparban?

Ha étteremről beszélünk, akkor első sorban kiadós, finom ételek és italok kellenek, ami által jóllakottan és elégedetten távozik a vendég.

A második, hogy a háttérben minden flottul működjön. Ehhez viszont a tapasztalt és kedves személyzeten túl szükség van még valamire. Ez pedig az online éttermi rendszer. Miért írom ezt? Mert az online éttermi rendszer nélkül minden folyamat összekuszálódik, hiszen sokszor káosz és fejetlenség helyszínévé válhat egy étterem. Az óránként váltakozó vendégsereg, illetve a házhozszállítás általi „képzeletbeli púp” igencsak meg tudj nehezíteni a személyzet dolgát.

Ha pedig összekeverednek a rendelések, nem jól számolják ki az ételek árát vagy nem jó minőségű a kínált étel, hogy csak néhány dolgot említsek, az étterem igen hamar csődbe fog menni. Röviden, ennyi a történek.

Viszont, ha kéznél van egy megbízható online éttermi rendszer, ami mindent „lát és hall”, bátran támaszkodhatunk rá még a lezsúfoltabb estén is. Az éttermi szoftver elsődleges feladata, hogy minden felvitt adatot rögzítsen, mentsen és továbbítson a szükséges szerv felé.

Az éttermi szoftver másodlagos szerepe a dolgozók állandó jellegű informálása, kisegítése és egyfajta hidat képez a pincérek és a szakácsok között. Vagyis a éttermi szoftveren rögzített ételrendelést továbbítja a konyhára, ahol elkészíthetik ez alapján a fogásokat. Ha pedig azok elkészültek, máris jelez a pincéreknek, hogy szervírozhatják őket a vendégek felé. Az éttermi szoftver utólagos adminisztrációról, elszámolások és kimutatások elkészítésében játszott szerepéről pedig még nem is beszéltünk…

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük